איך לרגל אחרי המתחרים בפייסבוק?
כלי חובה לכל בעל עסק: ספריית המודעות של פייסבוק
אם אתם בעלי עסקים שמפרסמים בפייסבוק ואינסטגרם, יש לכם כלי שאי לכם לוותר עליו. זהו כלי שיכול לשנות את המשחק לטובה ולתת לכם יתרון תחרותי. אני מדבר על "ספריית המודעות" של פייסבוק.
למה כל כך חשוב לרגל אחרי המתחרים בפייסבוק?
ספריית המודעות מספקת לכם נתונים חיוניים על המתחרים שלכם. כך תוכלו לראות על אילו מודעות הם משקיעים כסף ולהבין איזה סוג של פרסום עובד עבורם.
כיצד להשתמש בספריית המודעות של פייסבוק?
פשוט הכנסו לקישור כאן והתחילו לחקור. זה כלי חינם, והמידע שם יכול להיות מועיל ומעורר השראה!
מדריך שימוש בספריית המודעות של פייסבוק: כך תגלו את סודות המתחרים שלכם
אז כיצד אפשר לנצל את ספריית המודעות של פייסבוק לטובתכם? הנה מדריך קצרצר שיעזור לכם להתנהל בכלי הזה כמו מקצוענים.
שלב #1: כניסה לספריית המודעות
-
- הכנסו לקישור של ספריית המודעות.
-
- בחרו באפשרות "כל המודעות" מהתפריט.
שלב #2: חיפוש ממומן
- בשדה החיפוש שבראש העמוד, הקלידו את מילת המפתח או שם העמוד של המתחרה שאתם רוצים לחקור.
- לחצו על 'חפש' או הקישו Enter.
בשלב זה, תוכלו לראות את כל המודעות שפורסמו על ידי העמוד או בהקשר של מילת המפתח שחיפשתם.
זה יאפשר לכם לקבל תמונה מעמיקה של אילו טקטיקות ואסטרטגיות המתחרים שלכם משתמשים.
זהו כלי חזק שיכול לעזור לכם להבין איזה סוג של פרסום עובד ואיזה לא, ולהתאים את הקמפיינים שלכם בהתאם.
שלב #3: ריגול אחר המודעות
- לאחר שביצעתם חיפוש לפי מילת המפתח או שם העמוד, תוצג רשימה של תוצאות התואמות את החיפוש שלכם.
- בחרו במילת המפתח או בעמוד הרלוונטי מתוך הרשימה.
- תוכלו לראות את כל המודעות הפעילות והבולטות של העמוד או המילה שבחרתם.
- התחילו ל"רגל" – עיינו במודעות, הבנו אילו מהן הכי מוצלחות, אילו תמונות וטקסטים משתמשים, ואילו קריאות לפעולה הם מציעים.
השלב הזה הוא הזמן להתרכז ולהבין את האסטרטגיות שהמתחרים שלכם משתמשים.
זה הזמן ללמוד, להתאיר ולהבין אילו טקטיקות עבדו עבורם ואילו לא.
המידע הזה יכול להיות זהב טהור כאשר אתם מתכננים את הקמפיינים הבאים שלכם.
בתמונה אתם יכולים לראות את כל המודעות הקשורות בתחום הטריין אין.
זהו רק הטיפ הראשון מתוך סדרת טיפים שאנחנו משתפים אתכם בבלוג שלנו בביגיטל.
הכלי הזה אינו רק חזק, אלא גם מדויק במידה רבה.
אנחנו משתמשים בו בכל קמפיין שלנו, והוא מספק לנו אינדיקציה חשובה לגבי מה עובד בשוק ומה לא.
הכלי מאפשר לנו להבין את הטרנדים הנוכחיים בתחום הטרייד אין ולכן, כשאנחנו מפרסמים מודעה, אנחנו יודעים בוודאות גבוהה מה יעבוד ומה לא.
זה חוסך לנו זמן, כסף, והכי חשוב – מגביר את הסיכויים להצלחה.
אז אל תחמיצו ועקבו אחרי הפיל גם בדיגיטל >>>