כל המידע שאתם חייבים לדעת על קריאייטיב. מיתוג. עיצוב גרפי. בניית אתרים. שיווק דיגיטלי. קופירייטינג. קידום בגוגל. פרסום בפייסבוק. פרסום באינסטגרם. פרסום בטיקטוק. אופטימיזציה. אוטומציה.

איפה עדיף לפרסם? גוגל או פייסבוק אינסטגרם טיקטוק?

איפה עדיף לפרסם?

איפה עדיף לפרסם? גוגל או פייסבוק אינסטגרם טיקטוק?

לכל פלטפורמה יש תכנים ואפשרויות שונות, את הבחירה עליך לעשות בהתאם לצרכים של המוצר או השירות שאתה משווק.

קידום בגוגל:

כשאנחנו מקדמים בגוגל אנחנו מדברים בעיקר על שיווק מסוג *PULL* (לקבל מענה מיידי, כדי לענות על צורך מיידי).

תתארו שנשבר לכם המפתח בתוך המנעול, מנעולן הוא הפתרון המיידי לצורך המיידי! 

אתם תחפשו בגוגל מנעולן ומיד תיצרו קשר. כאשר אנשים מחפשים מידע, הם מגיעים לגוגל ו"מושכים" אליהם את המידע.

זה מאפשר לך להציג את המוצר או השירות שלך בדיוק ברגע שהם מחפשים אותו, דבר שעשוי להביא להמרה גבוהה יותר.

פרסום ברשתות החברתיות (פייסבוק אינסטגרם טיקטוק):

מצד שני, ברשתות חברתיות כמו פייסבוקאינסטגרם וטיקטוק, נדבר בעיקר על שיווק מסוג *PUSH* (לקבל חשיפה כדי ליצור מודעות ולזכות באמון מהמשתמשים)

תתארו שאתם צריכים לקנות מחשב חדש ואתם מחפשים דיל שווה, ולפתע תגלו שרוב הפרסומות שאתם רואים בפייסבוק זה דילים למחשבים. 

המטרה היא לחזר אחרי לקוחות פוטנציאלים גם אם הם לא קונים את המוצר או השירות שלכם באותו הרגע, מהסיבה שהם עושים סקר שוק ובירור צרכים, הם נקראים לקוחות "מתבשלים".

זה מאפשר לכם ליצור מודעות למוצרים או שירותים שאינם מוכרים לקהל היעד שלכם, ולהרחיב את הקהל המוכר שלכם.

אז מה לבחור?

זה תלוי במה שאתם משווקים. אם אתם משווקים מוצר אשר משתמשים בו במקרה נדיר, כמו אינסטלטור, גוגל יכול להיות הבחירה הנכונה.

אם אתם משווקעם מוצר חדשני שמשתמשים צריכים להכיר, כמו למשל נעלי ג'ורדן ייחודיות, הרשתות החברתיות יכולות להיות הבחירה הנכונה. 

כמובן, האסטרטגיה הכי טובה היא לשלב בין שני הגישות:

1. להשתמש בגוגל כדי לזהות משתמשים שמחפשים את מה שאתם מציעים.

2. ברשתות החברתיות כדי להרחיב את הקהל שלכם ולהציג מוצרים ושירותים חדשים.

אהבתם את התוכן?
שתפו עם מישהו שיכול לעזור לו

פִילַ-נְתְּרוֹפּי מצידינו להעניק לכם
פגישת אסטרטגיה דיגיטלית
בחינם וללא התחייבות!

אולי יעניין אותך גם:

תפריט נגישות