⛔בתקופה האחרונה הרבה יותר קשה לגייס עובדים חדשים.
⛔המועמדים אפילו לא שווים את עלות ההשמה.
⛔המועמדים שאני מקבל/ת לא מספיק רלוונטים.
⛔המועמדים לא מתאימים לתפקיד.
זה אומר שאתם מנסים לגייס עובדים בצורה מיושנת. ולא מגיעים למשאבי האנוש האיכותיים!
זוכרים שפעם הייתם מגייסים כח אדם דרך משרדי השמה ואתרי דרושים? (פעם היה גם טלפון חוגה וקסטות)
בדיוק בגלל הסיבה הזאת, פיתחנו אסטרטגיה ייחודית לגיוס עובדים וכח אדם, בעזרת העוצמה וההשפעה שיש לרשתות החברתיות.
אנחנו חיים בעידן שבו כולנו צרכנים של תוכן ברשתות החברתיות.
אנחנו מבלים זמן רב בדיגיטל ונחשפים לתכנים על פי תחומי עיניין, גילאים, דמוגרפיה, התנהגויות ועוד הרבה מעבר.
למה שלא לנצל את טכנולוגיית הפילוח והטירגוט המתקדמת של הרשתות החברתיות כדי להגיע לעובד המצטיין הבא שלך?
כולנו מונעים ומושפעים מהרשתות החברתיות בקבלת ההחלטות החשובות ביותר בחיים האישיים, החברתיים וה*מקצועיים* שלנו!
חלקנו אפילו מציינים את מקום העבודה שלנו בפרופילים האישיים שלנו.
✅אנחנו מגייסים לחברות, אגרונים ולקוחות פרטיים. טכנולוגיה פילוח מתקדמת כולל בינה מלאכותית.
✅נאפיין את דרישות התפקיד הרלוונטי לגבי המועמד המושלם בשבילכם, נבנה תהליך גיוס מותאם אישית למשרה המתאימה.
✅ קריאיטיב ייעודי לגיוס עובדים, נפרסם הצעה שפונה בדיוק למחפשי העבודה בתחום הרלוונטי, נגרום להם להתעכב על המודעה שלכם ולהשאיר פרטים. (כי זה בדיוק מה שהם מחפשים)
✅מה יצא להם מזה? מה הם יקבלו בעבודה חוץ משכר? מציגים את תנאים והיתרונות שיש לכם להציע לעובדים שלכם.
✅ שקיפות – אתם מקבלים נתונים עם כל הביצועים, המועמדים ואפילו קורות החיים שלהם.
✅ מיגוון תרבותי: אנחנו מבינים כמה חשוב המיגוון בעבודה, ולכן ניסיון הגיוס שלנו כולל גם את המגזר הערבי, הרוסי ועוד.
שורה תחתונה – בעידן הדיגיטלי והמודרני, הדרך היעילה והמתשלמת ביותר לגייס כוח אדם איכותי, היא באמצעות הרשתות החברתיות.
המסר שלכם יוצג בזמן הנכון, במקום הנכון ולקהל הנכון.
🔗 אינטגרציה והתממשקות מערכות: לא רק "התממשקות", אלא יצירת סינרגיה בין כל מערכות הפרסום.
🎯 הגדרת יעדים ותיאום ציפיות: נגדיר יחד את היעדים העסקיים שלך – האם זה גיוס לידים, חשיפה רחבה יותר, בניית מיתוג או שיפור ויעילות ההמרות שלך.
🔍 מחקר קריאייטיבי ואנליטי: חקירה עמוקה של מילות המפתח, ניתוח שוק וסקירה מעמיקה של המתחרים שלך.
🎨 קריאייטיב וגרפיקה שאי אפשר להתעלם ממנה: ניסוח מרגש וגרפיקה שתגרום לך להסתכל פעמיים.
🚀 שיגור לאוויר: רק לאחר אישור הלקוח, כי השביעות רצון שלך היא המטרה שלנו.
🅰️/🅱️ בדיקות A/B: ניתוח מעמיק של קהלים, קריאייטיבים ועמודי נחיתה למקסום התוצאות.
📞 קשר רציף ופידבק מהלקוח: כי כל פידבק הוא הזדמנות לשיפור ולצמיחה.
📈 אופטימיזציה יומית: כי כל יום הוא הזדמנות לשפר ולייעל את הקמפיין שלך.
📊 ניתוח ומעקב יומי: דוחות מפורטים שיאפשרו לך ולנו יחד לקבוע אסטרטגיות לעתיד.
📆 דוחות ושיחות משוב: דוחות חודשיים ושיחות משוב שבועיות, כדי שתמיד תהיה מעודכן.
נצלו את טכנולוגיית הפילוח והטירגוט המתקדמת של הרשתות החברתיות כדי להגיע לעובד המצטיין הבא שלכם!
דף הבית » גיוס עובדים
לאיזה קהל השירות שלנו הכי מתאים?
השירות שלנו מעולה גם לבעלי עסקים חופשיים וחברות פרטיות.
השירות שלנו מתאים גם לחברות מסחר בכלי רכב, חנויות של ציוד לבעלי חיים, עורכי דין, מוסדות לימוד, רופאי שיניים, חברות אבטחה, מוסדות ועמותות, מסעדות וקולינריה, סוכני ביטוח, יועצים פיננסים, מתווכי נדל"ן, עסקי הביוטי, מאמני כושר, דיג'י, מעצבי פנים ואדריכלים, מורי נהיגה, מאלפי כלבים ועוד המון מקצועות חופשיים! כולם צריכים שיווק!
(מתי בפעם האחרונה בדקת את הפייסבוק או האינסטוש ?)
כולנו מכורים למסכים. רוב התוכן שלנו מגיע בדיגיטל, בין אם זה בטלפון בנהיגה, במחשב בעבודה או בטאבלט בבית עם הילדים.
כתוצאה מכך, כולנו מונעים ומושפעים מהדיגיטל בקבלת ההחלטות החשובות ביותר בחיים האישיים, החברתיים והעסקיים שלנו.
זה אומר שבעידן הדיגיטלי, העסק שלך חייב נוכחות דיגיטלית ייחודית, כדי שלקוחות יכירו אותך ויעדיפו את השירות או המוצר שלך!
המסר שלך חייב להיות יצירתי ובולט, להופיע בזמן הנכון, במקום הנכון ולקהל הנכון.
בביגיטל יודעים איך עושים את זה נכון.
אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק דיגיטלי הוא שיש לנו שליטה מלאה על תקציב הפרסום – אתם מחליטים כמה נרצה לשלם גם אם התקציב מוגבל, בקיצור אתם משלמים רק על התוצאות.
ניתן להגדיר את תקרת התקציב ולעולם לא לחרוג ממנה, מה שמאפשר לעסק שלכם להגיע לקהל רחב באופן חסכוני וממוקד. בהתאם לתקציב וליעדים.
כשמדובר בשיווק דיגיטלי, עיצוב גרפי, בניית אתרים, פרסום בפייסבוק, פרסום אינסטגרם, העלאת סרטים לטיקטוק, קידום בגוגל וקופירייטינג, ביגיטל מציעים יתרונות רבים כמו:
בעבודה עם ביגיטל, אתם מדברים ישירות עם אנשי האסטרטגיה והביצוע, תאכלס מדברים איתנו (שון ומיכאל), הכוונה לא רק לתיאום ציפיות, אלא גם להתאמה אישית של כל קמפיין לצרכים הייחודיים שלכם.
ביגיטל גמישים יותר בתקציב ובזמנים. דמיינו פיל שעושה שפגאט. אין צורך לחכות ליום הבא אם הקמפיינר או הגרפיקאי סיים את עבודתו בשעה 16:00 כמו במשרד פרסום מסורתי,אנחנו בביגיטל עונים לכם גם בשעות לא סבירות. והכי כיף שצריך לזכור רק 2 שמות פרטיים ושם משפחה אחד!
בניגוד למשרדי פרסום מסורתיים, אתם לא צריכים להתחייב לחוזים ארוכי טווח. ההפך אנחנו מחויבים להצלחה שלכם ושל העסק שלכם!
לכל פלטפורמה יש תכנים ואפשרויות שונות, את הבחירה עליך לעשות בהתאם לצרכים של המוצר או השירות שאתה משווק.
כשאנחנו מקדמים בגוגל אנחנו מדברים בעיקר על שיווק מסוג *PULL* (לקבל מענה מיידי, כדי לענות על צורך מיידי). תתארו שנשבר לכם המפתח בתוך המנעול, מנעולן הוא הפתרון המיידי לצורך המיידי!
אתם תחפשו בגוגל מנעולן ומיד תיצרו קשר. כאשר אנשים מחפשים מידע, הם מגיעים לגוגל ו"מושכים" אליהם את המידע. זה מאפשר לך להציג את המוצר או השירות שלך בדיוק ברגע שהם מחפשים אותו, דבר שעשוי להביא להמרה גבוהה יותר.
מצד שני, ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, נדבר בעיקר על שיווק מסוג *PUSH* (לקבל חשיפה כדי ליצור מודעות ולזכות באמון מהמשתמשים), תתארו שאתם צריכים לקנות מחשב חדש ואתם מחפשים דיל שווה, ולפתע תגלו שרוב הפרסומות שאתם רואים בפייסבוק זה דילים למחשבים.
המטרה היא לחזר אחרי לקוחות פוטנציאלים גם אם הם לא קונים את המוצר או השירות שלכם באותו הרגע, מהסיבה שהם עושים סקר שוק ובירור צרכים, הם נקראים לקוחות "מתבשלים". זה מאפשר לכם ליצור מודעות למוצרים או שירותים שאינם מוכרים לקהל היעד שלכם, ולהרחיב את הקהל המוכר שלכם.
זה תלוי במה שאתם משווקים. אם אתם משווקים מוצר אשר משתמשים בו במקרה נדיר, כמו אינסטלטור, גוגל יכול להיות הבחירה הנכונה. אם אתם משווקעם מוצר חדשני שמשתמשים צריכים להכיר, כמו למשל נעלי ג'ורדן ייחודיות, הרשתות החברתיות יכולות להיות הבחירה הנכונה.
כמובן, האסטרטגיה הכי טובה היא לשלב בין שני הגישות – להשתמש בגוגל כדי לזהות משתמשים שמחפשים את מה שאתם מציעים, וברשתות החברתיות כדי להרחיב את הקהל שלכם ולהציג מוצרים ושירותים חדשים.
תהליך שיכול לקחת בין מספר שבועות למספר חודשים, בדגש על התקשורת בינינו שנעשית באופן חלק ויעיל.
ברגע שהאתר והמותג מוכנים, תהליך הקמה, ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מתחיל. תוצאות ראשונות יכולות להיות נראות כבר במהלך החודש הראשון, אך לתהליך כולו יידרש זמן כדי למצוא את האסטרטגיה הטובה ביותר ולבצע את האופטימיזציה המתאימה.
השיווק הדיגיטלי הוא ריצה לטווח ארוך. זה יכול לקחת מספר חודשים עד שנראה תוצאות משמעותיות. זה משתנה בהתאם ליעדים שלכם, למערך התחרות בשוק שלכם, לגודל הקהל היעד שלכם ולתקציב הפרסום.
הגישה שלנו שונה – אנחנו לא קושרים את הלקוחות שלנו עם התחייבויות. זה ברור שלוקח זמן לראות תוצאות, יחד עם זאת אנו מאמינים בהצלחה שלנו ובטוחים שזאת הדרך הנכונה. בביגיטל שואפים לעזור לעסקים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם ללא התחייבות לתקופה מסוימת כמו חברות הפרסום המסורתיות.
עבודות אחרונות >>>