אנחנו חיים בעידן שבו כולנו צרכנים של תוכן.
האלגוריתמים של הרשתות החברתיות מנסים לשאוב כל דקה פנויה שיש לנו, כדי להפוך אותנו למוצר שלהם.
מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך – למה אני צורך כל כך הרבה תוכן?
התשובה היא פשוטה: רגש.
אנחנו מתמכרים לתוכן שמעורר בנו רגשות – סקרנות, הזדהות, שמחה, כעס.
זהו הדלק שמניע אותנו להמשיך לגלול, לצפות, לצרוך.
זה ברור שאנחנו נמצאים בעידן שבו הדיגיטל משתלט על החיים שלנו.
בוא ננצל את העובדה שאנחנו כולנו צרכנים של תוכן, כדי לשווק את העסק שלך בצורה הנכונה והטובה ביותר.
להיות במקום הנכון, בזמן הנכון עם הפתרון המושלם!
הוק, בא מהמילה HOOK = קֶרֶס דייג (לפיתיון).
תופסים את תשומת הלב, מייצרים הפרעה לא צפויה אבל רלוונטית.
פונים לקהל היעד שלך בדרך היצירתית ביותר.
יש לנו סה"כ שלוש שניות לסקרן ולעניין את הצופים!
היכרות: מכירים אותך לקהל היעד הרלוונטי, פונים לכל מי שצריך אותך. מציגים להם מי אתה, מה אתה עושה ואיך אתה עושה את זה, מה מיוחד בך?
חושפים אותך ואת האופי הייחודי שלך, לכל מי שמחפש אותך, יוצרים לעסק שלך בידול ואז ממתגים ויזואלית.
הופכים למעניינים ומסקרנים, שונים ובולטים, בסוף כולנו קונים עם העיניים ואנחנו חייבים לראות כדי להאמין!
מייצרים אמפטיה, הזדהות עם הצרכים של הלקוחות שלך.
מראים להם שאנחנו מבינים את הבעיות והכאבים שלהם, גורמים להם להרגיש חיבור והזדהות לסיטואציות אמיתיות.
עושים קריאייטב ושואלים: למה לבחור דווקא בך? מה יצא להם מזה? מה יקרה אם יבחרו בך או לא יבחרו בך.
הכול חייב להיות מבוסס על תובנות אמיתיות, סיטואציות מהחיים שכולנו מכירים.
גורמים ללקוחות לסמוך עליך ולהעדיף אותך!
פשוט מציעים את הפתרון הנכון בזמן הנכון, פתרון שעונה בצורה מושלמת לבעיה והכאב של הלקוחות שלך.
אחרי שהלקוחות שלך מכירים אותך, הם זוכרים אותך בגלל שהם מרגישים שאתה מבין אותם הכי טוב.
ולכן הם יעדיפו אותך ואת הפתרון שאתה מציע!
אחרי שמכירים אותך, אוהבים אותך ומבינים את הערך המוסף שאתה מביא איתך, הגיע הזמן להנעה לפעולה.
הפעולה שהלקוחות שלך צריכים לעשות כדי לקבל את הפתרון שלך, יצירת קשר, רכישה וכו'…
הקפידו להזכיר להם שעל הפעולה שהם מצבעים הם מקבלים תמורה!
למשל: רוצים? >>> לחצו, תעשו >>>קבלו!
זה יכול להיות בדרך שיווקית כמו: הטבה, קופון או הנחה.
או בדרך קריאייטיבית כמו למשל: כשיש לך X כולם חושבים שאתה Y.
אנחנו ממליצים לך לתת טעימה קטנה מהשירות/ המוצר שאתה מציע ללקוחות – כהטבה לתקופת היכרות מוגבלת, על מנת להגדיל את הסיכוי לסגירה מיידית.
*הנוסח בלשון זכר, אך פונה באופן שוויוני לשני המינים❤️
וקבל חינם:
2. קובץ PDF - עם 22 - הוקים שיעזרו לך לה-פיל ללקוחות שלך את הלסת - בשלושת השניות הראשונות!
3. קובץ PDF - עם השיטה הסודית של הקופירייטרים - למודעות ממירות פי - X2 👈
מיכאל (קופי)
מנהל קמפיינים
וקופירייטר
שון (ארט)
מומחה Ui Ux
ומעצב גרפי
ילדי שנות ה-90 דור ה-Y גדלנו והתבגרנו לתוך המהפכה הדיגיטלית. אח אחד קופי והשני ארט, שגם הוא קופי נראה כמו האח הראשון. יש לנו מעל 27 שנות ניסיון כאחים.
אנחנו דור היברידי, לעומת דור ה-X שצריכים להשלים פערים ולהכיר את "טיקטוק"ו-"OpenAI" או דור ה-Z שלא יודעים מה זה "קסטה" או "טטריס".
● חברות ועסקים עם שירות/מוצר שחייב זרימה קבועה של לידים לעסק.
● עסקים שמבזבזים לצוות המכירות זמן יקר ואנגריה על לידים "גרועים" ולא רלוונטיים.
● עסקים עם שירותים/מוצרים יקרים.
● גיוס משאבי אנוש וכוח-אדם.
● חברות ועסקים שרוצים יותר לידים איכותיים – עם פוטנציאל גבוה לסגור ולהפוך ללקוחות משלמים.
● עסקים שרוצים לגדול ולצמוח.
5.0השירות המדורג ביותרמאומת על ידי TrustindexTrustindex מאמת שלחברה יש ציון ביקורת מעל 4.5, בהתבסס על ביקורות שנאספו ב-Google במהלך 12 החודשים האחרונים, מה שמכשיר אותה לקבל את התעודה המדורגת ביותר.
עבודות אחרונות >>>
קיבלנו 170 לידים.
עלות לליד 4.71₪
12 עסקאות נסגרו.
ערך עסקה 10,000₪ בממוצע.
קיבלנו 45 לידים.
עלות לליד 10.00₪
6 עסקאות נסגרו באותו חודש.
ערך עסקה 1,500₪ בממוצע.
קיבלנו 50 פניות.
עלות לפניה 10.00₪
נמצא המתמודד המתאים לתפקיד.
לאיזה קהל השירות שלנו הכי מתאים?
השירות שלנו מעולה לחברות ארגונים ולבעלי עסקים חופשיים.
השירות שלנו מתאים לחברות מסחר בכלי רכב, חנויות של ציוד לבעלי חיים, עורכי דין, מוסדות לימוד, רופאי שיניים, חברות אבטחה, מוסדות ועמותות, קורסים ומוצרים דיגיטלים, מסעדות וקולינריה, סוכני ביטוח, יועצים פיננסים, מתווכי נדל"ן, עסקי הביוטי, מאמני כושר, דיג'י, מעצבי פנים ואדריכלים, מורי נהיגה, מאלפי כלבים ועוד המון מקצועות חופשיים! כולם צריכים שיווק!
(מתי בפעם האחרונה בדקת את הפייסבוק או האינסטוש ?)
כולנו מכורים למסכים. רוב התוכן שלנו מגיע בדיגיטל, בין אם זה בטלפון בנהיגה, במחשב בעבודה או בטאבלט בבית עם הילדים.
כתוצאה מכך, כולנו מונעים ומושפעים מהדיגיטל בקבלת ההחלטות החשובות ביותר בחיים האישיים, החברתיים והעסקיים שלנו.
זה אומר שבעידן הדיגיטלי, העסק שלך חייב נוכחות דיגיטלית ייחודית, כדי שלקוחות יכירו אותך ויעדיפו את השירות או המוצר שלך!
המסר שלך חייב להיות יצירתי ובולט, להופיע בזמן הנכון, במקום הנכון ולקהל הנכון.
בביגיטל יודעים איך עושים את זה נכון.
אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק דיגיטלי הוא שיש לנו שליטה מלאה על תקציב הפרסום – אתם מחליטים כמה נרצה לשלם גם אם התקציב מוגבל, בקיצור אתם משלמים רק על התוצאות.
ניתן להגדיר את תקרת התקציב ולעולם לא לחרוג ממנה, מה שמאפשר לעסק שלכם להגיע לקהל רחב באופן חסכוני וממוקד. בהתאם לתקציב וליעדים.
כשמדובר בשיווק דיגיטלי, עיצוב גרפי, בניית אתרים, פרסום בפייסבוק, פרסום אינסטגרם, העלאת סרטים לטיקטוק, קידום בגוגל וקופירייטינג, ביגיטל מציעים יתרונות רבים כמו:
בעבודה עם ביגיטל, אתם מדברים ישירות עם אנשי האסטרטגיה והביצוע, תאכלס מדברים איתנו (שון ומיכאל), הכוונה לא רק לתיאום ציפיות, אלא גם להתאמה אישית של כל קמפיין לצרכים הייחודיים שלכם.
ביגיטל גמישים יותר בתקציב ובזמנים. דמיינו פיל שעושה שפגאט. אין צורך לחכות ליום הבא אם הקמפיינר או הגרפיקאי סיים את עבודתו בשעה 16:00 כמו במשרד פרסום מסורתי,אנחנו בביגיטל עונים לכם גם בשעות לא סבירות. והכי כיף שצריך לזכור רק 2 שמות פרטיים ושם משפחה אחד!
בניגוד למשרדי פרסום מסורתיים, אתם לא צריכים להתחייב לחוזים ארוכי טווח. ההפך אנחנו מחויבים להצלחה שלכם ושל העסק שלכם!
לכל פלטפורמה יש תכנים ואפשרויות שונות, את הבחירה עליך לעשות בהתאם לצרכים של המוצר או השירות שאתה משווק.
כשאנחנו מקדמים בגוגל אנחנו מדברים בעיקר על שיווק מסוג *PULL* (לקבל מענה מיידי, כדי לענות על צורך מיידי). תתארו שנשבר לכם המפתח בתוך המנעול, מנעולן הוא הפתרון המיידי לצורך המיידי!
אתם תחפשו בגוגל מנעולן ומיד תיצרו קשר. כאשר אנשים מחפשים מידע, הם מגיעים לגוגל ו"מושכים" אליהם את המידע. זה מאפשר לך להציג את המוצר או השירות שלך בדיוק ברגע שהם מחפשים אותו, דבר שעשוי להביא להמרה גבוהה יותר.
מצד שני, ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, נדבר בעיקר על שיווק מסוג *PUSH* (לקבל חשיפה כדי ליצור מודעות ולזכות באמון מהמשתמשים), תתארו שאתם צריכים לקנות מחשב חדש ואתם מחפשים דיל שווה, ולפתע תגלו שרוב הפרסומות שאתם רואים בפייסבוק זה דילים למחשבים.
המטרה היא לחזר אחרי לקוחות פוטנציאלים גם אם הם לא קונים את המוצר או השירות שלכם באותו הרגע, מהסיבה שהם עושים סקר שוק ובירור צרכים, הם נקראים לקוחות "מתבשלים". זה מאפשר לכם ליצור מודעות למוצרים או שירותים שאינם מוכרים לקהל היעד שלכם, ולהרחיב את הקהל המוכר שלכם.
זה תלוי במה שאתם משווקים. אם אתם משווקים מוצר אשר משתמשים בו במקרה נדיר, כמו אינסטלטור, גוגל יכול להיות הבחירה הנכונה. אם אתם משווקעם מוצר חדשני שמשתמשים צריכים להכיר, כמו למשל נעלי ג'ורדן ייחודיות, הרשתות החברתיות יכולות להיות הבחירה הנכונה.
כמובן, האסטרטגיה הכי טובה היא לשלב בין שני הגישות – להשתמש בגוגל כדי לזהות משתמשים שמחפשים את מה שאתם מציעים, וברשתות החברתיות כדי להרחיב את הקהל שלכם ולהציג מוצרים ושירותים חדשים.
תהליך שיכול לקחת בין מספר שבועות למספר חודשים, בדגש על התקשורת בינינו שנעשית באופן חלק ויעיל.
ברגע שהאתר והמותג מוכנים, תהליך הקמה, ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מתחיל. תוצאות ראשונות יכולות להיות נראות כבר במהלך החודש הראשון, אך לתהליך כולו יידרש זמן כדי למצוא את האסטרטגיה הטובה ביותר ולבצע את האופטימיזציה המתאימה.
השיווק הדיגיטלי הוא ריצה לטווח ארוך. זה יכול לקחת מספר חודשים עד שנראה תוצאות משמעותיות. זה משתנה בהתאם ליעדים שלכם, למערך התחרות בשוק שלכם, לגודל הקהל היעד שלכם ולתקציב הפרסום.
הגישה שלנו שונה – אנחנו לא קושרים את הלקוחות שלנו עם התחייבויות. זה ברור שלוקח זמן לראות תוצאות, יחד עם זאת אנו מאמינים בהצלחה שלנו ובטוחים שזאת הדרך הנכונה. בביגיטל שואפים לעזור לעסקים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם ללא התחייבות לתקופה מסוימת כמו חברות הפרסום המסורתיות.
🔗 אינטגרציה והתממשקות מערכות: לא רק "התממשקות", אלא יצירת סינרגיה בין כל מערכות הפרסום.
🎯 הגדרת יעדים ותיאום ציפיות: נגדיר יחד את היעדים העסקיים שלך – האם זה גיוס לידים, חשיפה רחבה יותר, בניית מיתוג או שיפור ויעילות ההמרות שלך.
🔍 מחקר קריאייטיבי ואנליטי: חקירה עמוקה של מילות המפתח, ניתוח שוק וסקירה מעמיקה של המתחרים שלך.
🎨 קריאייטיב וגרפיקה שאי אפשר להתעלם ממנה: ניסוח מרגש וגרפיקה שתגרום לך להסתכל פעמיים.
🚀 שיגור לאוויר: רק לאחר אישור הלקוח, כי השביעות רצון שלך היא המטרה שלנו.
🅰️/🅱️ בדיקות A/B: ניתוח מעמיק של קהלים, קריאייטיבים ועמודי נחיתה למקסום התוצאות.
📞 קשר רציף ופידבק מהלקוח: כי כל פידבק הוא הזדמנות לשיפור ולצמיחה.
📈 אופטימיזציה יומית: כי כל יום הוא הזדמנות לשפר ולייעל את הקמפיין שלך.
📊 ניתוח ומעקב יומי: דוחות מפורטים שיאפשרו לך ולנו יחד לקבוע אסטרטגיות לעתיד.
📆 דוחות ושיחות משוב: דוחות חודשיים ושיחות משוב שבועיות, כדי שתמיד תהיה מעודכן.
👈 הפוך את מערך השיווק שלך למנגנון גיוס לקוחות שמניע לפעולה מרגשות וממיר בשבילך פי – X2
תקבל לידים מסוננים איכותיים ורלוונטיים – שהופכים ללקוחות משלמים וכסף בבנק! 💵
⏬ הירשם עכשיו >>> יש גם בונוס לנרשמים עד סוף החודש:
קבל *חינם* X22 – הוקים שיעזרו לך לה-פיל ללקוחות שלך את הלסת בשלושת השניות הראשונות, כדי למשוך את תשומת ה-❤️ שלהם!
דף הבית » הסוד של השיווק הדיגיטלי