קופירייטינג וכתיבה שיווקית
ביגיטל זה קריאייטיב. מיתוג. עיצוב גרפי. בניית אתרים. שיווק דיגיטלי. קופירייטינג. קידום בגוגל. פרסום בפייסבוק. פרסום באינסטגרם. פרסום בטיקטוק. אופטימיזציה. אוטומציה.
תהליכי הקופירייטינג והכתיבה השיווקית של ביגיטל:
הקופירייטינג, האמנות שמאחורי יצירת קונספטים וקריאייטיב שיווקי משכנע שמניע באמצעות רגש ולא באמצעות הגיון.
קופירייטינג זהו תהליך של יצירת אופי למותג, למעשה היכולת להשתמש בתובנות וסיטואציות מוכרות מהחיים כדי לשכנע אנשים לבצע פעולה מסוימת, כמו לקנות מוצר או להירשם לשירות. קופירייטינג הוא כלי עוצמתי שמשפיע על התנהגות והתפיסה לגבי שירותים או מוצרים.
מחקר
בביגיטל ערוכים מחקר לפני תחילת העבודה.
אנחנו יורדים עד לרזולוציות הכי קטנות כדי להבין את הערך המוסף של העסק שלכם, זה יכול להיות כל פרט קטן שאפילו לא חשבתם עליו, למשל: ניסיון, זמינות, מקצועיות, מחירים אטרקטיבים וכו’..
אנחנו נתמקד במסר אחד ייחודי ונפעל כדי לחזק ולהעצים אותו. נעבור על קריאייטיב של מקבילים ומתחרים לעסק שלכם בארץ ובעולם כדי לא לחזור על אותם רעיונות ולתת ערך ייחודי וקולע!
בוחרים מסר והופכים אותו לקריאייטיב
הכול מתחיל מהמסר שלכם! אנחנו בביגיטל נארוז את המסר שלכם באריזה יפה כדי שנוכל להציג אותו בצורה יצירתית, ולתת למסר שלכם “בז”.
הסוד הגדול של הקריאייטיב הוא: משהו רלוונטי אבל בלתי צפוי (relevant-unexpected).
אנחנו מומחים בחשיבה יצירתית המתמקדת בלהתחמק מהצפוי והמוכר, לשבור את המוסכמות המקובלות, להמציא “הוק” שאי אפשר להתעלם ממנו.
המטרה לייצר הפרעה ב- 3 שניות הראשונות כדי לכבוש את ליבם של מקבלי המסרים!
התאמות
התאמות לאישיות המותג שלכם עם מסר אחד לאדם אחד, למשל: מה יקרה לו טוב/רע אם יצרוך או לא יצרוך.
אחרי שהפכנו מסר פונקציונלי ובנאלי לקונספט קריאטיבי.
בביגיטל בודקים אם משפט הקונספט מדבר בקולו של המותג. לאחר שיש בידינו משפט קונספט, עוברים להתאמות למדיות השונות.
מכאן לוקחים את הקריאייטיב ומתאימים אותו לקהל שלכם כדי לדעת איזה זירה דיגיטלית הכי רלוונטית לעסק שלכם.
לעורר עיניין ורגש
מספרים סיפור ונשארים מעניינים לכל אורך הכתיבה מתמקדים בדבר אחד שתרצו שהצרכן הסופי ידע, הופכים את הדבר המשעמם ושחוק הזה למסר חדש ובולט!
עכשיו אפשר לעבור לשלב ה”אקסקיושן הקריאטיבי” זה אומר לקחת את המסר החדש והמרגש ולהציג אותו לאותם אנשים שצורכים את אותם מסרים.
מה שעוצר את הצופים שלכם זה ההוק, ומה שישכנע את אותם במסר שלכם זה קריאייטיב שמניע באמצעות רגש ולא באמצעות הגיון.
הנעה לפעולה
אחרי שריגשנו את קהל היעד שלכם הם יזכרו אתכם ואפילו יעדיפו את המותג שלכם, זה הזמן להרים להנחתה ולהניע לפעולה!
אנחנו כבר מכירים את קהל המטרה, הזדהנו צחקנו ובכינו, הגיע הזמן לתת את הפתרון המושלם לצורך והכאב של הלקוחות שלכם + ערך מוסף לזמן מוגבל עם הטבה קטנה, וכבשתם את ליבם!
-
מחקר וזיהוי ערך מוסף
-
קריאייטב למסר שלכם
-
כולל מגדל אור קונספטואלי
-
סלוגן ומיקרו קופי
-
5 מודעות קריאייטיב מותאמות
הגעתם עד כאן?
פִילַ-נְתְּרוֹפּי מצידינו להעניק לכם שיחת ייעוץ ואפיון חינם וללא התחייבות!
אנחנו מבינים כמה קשה אתם עובדים, ולכן הייעוץ הראשוני חינמי כדי לעזור לכם לקדם את העסק שלכם בדיגיטל.