שיווק ברשתות החברתיות
ביגיטל זה קריאייטיב. מיתוג. עיצוב גרפי. בניית אתרים. שיווק דיגיטלי. קופירייטינג. קידום בגוגל. פרסום בפייסבוק. פרסום באינסטגרם. פרסום בטיקטוק. אופטימיזציה. אוטומציה.
תהליכי הפרסום והשיווק של ביגיטל ברשתות החברתיות:
שיווק ברשתות החברתיות כמו למשל: פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. הם מרכיב עיקרי בהצלחת כל עסק בעולם המיידי והדיגיטלי שאנחנו חיים בו.
פלטפורמות חברתיות אלו מבוססות על תוכן אישי, ומהוות כלי אמין ויעיל להגעה לקהל היעד של העסק שלכם וקידום המותג שלכם. אנחנו בביגיטל נעזור לכם להבין ולהתמודד עם תהליך השיווק ברשתות החברתיות, קבלו את חמשת השלבים העיקריים הנדרשים ליצירת קמפיין יעיל ומוצלח.
תכנון ומחקר
בשלב הראשון של תהליך השיווק ברשתות החברתיות, נבצע תכנון ומחקר מעמיקים. חשוב להבין את יעדי העסק, את הקהל היעד ואת התחרות.
אנחנו עושים את זה באמצעות ניתוח שוק וירידה עד לפרטים הקטנים ברשתות החברתית המרכזיות, כך ניתן נוכל לאתר את ההזדמנויות והאתגרים וגם את הטרנדים הקיימים, ולפתח את האסטרטגיה המתאימה ביותר לעסק שלכם.
יצירת תוכן איכותי
השלב השני ניצור עבור העסק שלכם תוכן איכותי ומותאם לרשתות החברתיות המבוקשות.
תוכן מודרני, ייחודי ומקורי שמבדל אתכם הוא המפתח להצלחת הקמפיינים שלכם ברשתות החברתיות.
בביגיטל מתמחים ומתעקשים על יצירת קופי שמספק ערך מוסף לקהל היעד שמעורר את תשומת הלב והרגשות.
פרסום וקידום
הפרסום והקידום ברשתות החברתיות הם הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל המתאים והרלוונטי.
בעזרת קפמיינים ממומנים, מדויקים ומתואמים ספציפית למוצר או השירות שלכם, נצליח לשפר את התוצאות שלכם ולהגיע לקהל המדויק ביותר.
המודעות שלכם יופיע לאנשים הנכונים ובזמן הנכון, לפי הגילאים והמינים שנגדיר, עם תחומי עיניין מתאימים ואיזור גאוגרפי רלוונטי.
ולקינוח קריאיטיב שנותן מענה וערך לצרכים שיש לאותם אנשים שהגדרנו מראש.
עיבוד ושימור
השלב הרביעי הוא עיבוד ושימור היכולת של הקמפיין בזמן. שלב זה כולל גם ניטור וניתוח של ביצועי הקמפיין באופן עקבי.
מדדי הערכה כמו שיעורי קליקים, שיעורי מעורבות, שיעורי המרה והחזר על השקעה. תחזוקת הקמפיין כרוכה בעיסוק מתמשך בקהל, אספקת תוכן רענן ורלוונטי ויישום שינויים המבוססים על המשוב והניתוח של ביצועי הקמפיין.
בביגיטל מקפידים להתאים את לוח הזמנים של הפרסום למועד שבו הקהל שלכם הוא הכי פעיל.
הכי חשוב, בדיקות A/B מתמשכות יעזרו לנו לקבוע את האסטרטגיות היעילות ביותר כדי לשמור על המומנטום של הקמפיין בחיים.
בדיקת סוגים שונים של תוכן, כותרות, תזמוני פוסטים ועוד, חשוב לראות מה מניב את התוצאות הטובות ביותר.
בסופו של דבר, בביגיטל אנחנו מאמינים בשמירה על הצלחת הקמפיין בטווח הארוך, וזה מחייב אותנו להיות דינמים וגמישים לשינויים בהתנהגות הלקוחות שלכם, בטרנדים ובמגמות השוק.
אופטימיזציה
בשלב האחרון של תהליך השיווק ברשתות החברתיות, אנחנו מצבעים אופטימיזציה וניתוח מבוסס על הנתונים שקיבלנו על מנת לבחון את הביצועים של אסטרטגיית השיווק.
האופטימיזציה של ביגיטל נעשת במספר דרכים במקביל, כמו למשל עדכון לוח הזמנים של התוכן שלכם, התנסות במיקומים שונים למודעות ומיקוד, פילוח קהל חדש או קהל דומה (לוקאלייק).
התאמות אלו נעשות על סמך הנתונים והתובנות המתקבלות מהניתוח.
ניתוח קבוע של התוצאות יספק לנו הבנה ברורה יותר של מה עובד טוב יותר, וזה יעזור לעסק שלכם להבין מה צריך לחדד באסטרטגיה ולקבל החלטות ממוקדות יותר.
חשוב לנו למקסם את ההחזר על ההשקעה שלכם! ותצחילו לעקוף את המתחרים שלכם בתחום ולבלוט.
השלב האחרון בתהליך השיווק במדיה החברתית הוא לולאה מתמשכת של מעקב, ניתוח ואופטימיזציה כדי לענות טוב יותר על הצרכים של קהל היעד ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר ולתכנן את אסטרטגיות השיווק העתידיות.
-
התממשקות והטמעת מערכות
-
הגדרת מטרת הקמפיין - לידים/חשיפה/מיתוג/המרות
-
מחקר שוק וסקר מתחרים
-
עריכת קריאייטיב מושך, ניסוח מודעות שיווקיות, A/B Testing
-
שמירה על קשר רציף עם הלקוח וקבלת פידבק לשיפור/שימור
-
אופטימיזציה - בחינת יעילות הקמפיין ברמה יומית
-
מעקב יומי, ניתוח נתוני הקמפיין
-
שליחת דוחות חודשיים למעקב
-
שיחת משוב שבועית
הגעתם עד כאן?
פִילַ-נְתְּרוֹפּי מצידינו להעניק לכם שיחת ייעוץ ואפיון חינם וללא התחייבות!
אנחנו מבינים כמה קשה אתם עובדים, ולכן הייעוץ הראשוני חינמי כדי לעזור לכם לקדם את העסק שלכם בדיגיטל.